Laman

Selasa, 16 Agustus 2011

Program Nutrisi Lengkap - Memberi Harapan Baru

  Program Nutrisi Lengkap - Memberi Harapan Baru
* 100% Organik * Cecair Anti-Oksidan Terkuat Di Dunia!* 
Rasulullah SAW telah bersabda yang bermaksud: "Bahawa Allah telah menurunkan penyakit dan ubat dan dijadikan kepada setiap penyakit ada ubatnya, berubatlah tetapi jangan berubat dengan benda-benda yang haram" (Abu Daud)



SELURUH MALAYSIA TELAH DIGEGARKAN DENGAN REVOLUSI RAWATAN

KENCING MANIS
MENGGUNAKAN BAHAN-BAHAN YANG 100% ORGANIK!!


APAKAH PENYEBAB DAN KOMPLIKASI PENYAKIT KENCING MANIS? APAKAH

RAWATAN YANG MUJARAB?
TERUSKAN MEMBACA ARTIKEL INI UNTUK

MENGETAHUINYA ...



Diabetes adalah penyebab kematian yang ke-6, menyebabkan komplikasi seperti sakit buah pinggang, buta dan kerosakan saraf. Di Malaysia, Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) telah menganggarkan antara tahun 2000-2030, akan berlaku peningkatan sebanyak 164% pada bilangan pesakit diabetes. Anggaran itu telah terbukti apabila pada tahun 2000, jumlah pesakit adalah 0.94 juta manakala pada tahun 2030 kelak jumlahnya akan menjadi 2.48 juta orang sekiranya tiada sebarang langkah drastik dilakukan.



Faktor-faktor yang Menyebabkan Penyakit Diabetes @ Kencing manis

* Keturunan (diwarisi)

* Berat badan yang berlebihan (gemuk)

* Corak pemakanan yang tidak terkawal

* Tidak aktif secara fizikal atau kurangnya melakukan senaman

Tanda-tanda Penyakit Diabetes @ Kencing Manis
*Kerap membuang air kecil*
*Berasa terlalu dahaga*
*Sentiasa lapar*
*Penglihatan kabur*
*Nafas berbau manis*
*Penurunan berat badan*
*Keletihan*
*Luka yang lambat sembuh*





TERUSKAN MEMBACA UNTUK MENGETAHUI KESAN NUTRISI LENGKAP YANG LUAR BIASA!!



Komplikasi Penyakit Diabetes @ Kencing Manis

@ Kerosakan pada retina mata

@ Kerosakan pada buah pinggang, akibatnya terpaksa melakukan dialysis (pembersihan darah menggunakan alat   khas) secara berterusan. Kegagalan buah
pinggang untuk berfungsi mengakibatkan air kencingtidak dapat dikeluarkan. Ini menyebabkan toksik-toksik terkumpul di dalam darah dan sekiranya keadaan ini dibiarkan berterusan, ia boleh mengakibatkan kematian

@ Kerosakan pada saraf menyebabkan ulser/barah kaki serta luka berlaku. Jika luka ini berlarutan, boleh menyebabkan kaki dipotong

@ Tekanan darah tinggi serta paras kolesterol dan triglyceride yang meningkat boleh meninggikan lagi risiko untuk mendapat penyakit jantung, buah pinggang serta lain-lain komplikasi kepada salur darah seperti angin ahmar (stroke)



*****************************************

PENAWAR PENYAKIT KENCING MANIS YANG LUAR BIASA. BUKAN UBAT, TETAPI VITAMIN, MINERAL DAN BAHAN BIOAKTIF SEPERTI ANTIOKSIDAN YANG SEMEMANGNYA DIPERLUKAN OLEH TUBUH BADAN KITA UNTUK KEKAL SIHAT DAN 'TIP-TOP'. SEPERTI KATA HADIS DI ATAS, SETIAP PENYAKIT ADA PENAWARNYA. ALLAH TELAH MENCIPTAKAN TUBUH BADAN KITA DENGAN SEMPURNA SERTA SUMBER MAKANAN YANG HALAL LAGI SIHAT DI MUKA BUMI INI SEBAGAI BEKALAN NUTRISI YANG LENGKAP UNTUK TUBUH YANG SIHAT. MEMANDANGKAN GAYA HIDUP KITA PADA HARI INI YANG SERBA MODEN DAN SIBUK, PEMAKANAN TIDAK DITITIKBERATKAN. HASILNYA, MUNCUL PELBAGAI JENIS PENYAKIT YANG MEMBINASAKAN TUBUH BADAN KITA. TUBUH BADAN YANG MENDAPAT BEKALAN NUTRISI YANG SECUKUPNYA INSYAALLAH TIDAK AKAN DITIMPA SEBARANG PENYAKIT.



Memperkenalkan Program Nutrisi VEMMA



Apa Terkandung Dalam Vemma?
 
Cuba klik pada video ini dan lihat sendiri khasiat pada Jus Vemma





Cuma 2 oz Vemma diperlukan sehari .. dan setiap 2 oz mengandungi:




Program Nutrisi Vemma yang Halal ini telah disenaraikan dalam buku Physician's Reference Desk yang menjadi rujukan kepada lebih 350,000 pengamal perubatan profesional dan kebaikannya telah dikeluarkan dalam pelbagai bentuk media di Amerika Syarikat.






TESTIMONI LUAR BIASA!!
Klik pada video-video di bawah


Testimoni Ibu Cikgu Jamaliah:
"Menghidap kencing manis selama 14 tahun, kaki bengkak, buah pinggang hampir rosak, bacaan gula turun ke 4.5 mmol/L dalam masa 3 hari, dapat elakkan dialysis."


Testimoni En. Abdul Nasir:
"Duit boleh dicari, tapi penyakit susah nak diubati. Lepas minum Vemma tak pernah ambil ubat."


Testimoni Cikgu Sani dari Sandakan, Pesakit Kencing Manis dan Gout:

Amalkan minum Vemma 3 bulan sebelum menunaikan Umrah, untuk elakkan kesan kencing manis iaitu kerap membuang air kecil yang kurang selesa semasa dalam ihram. Cikgu Sani juga dapat selesaikan tawaf.


Penerangan olehDr. Nadirah bagaimana VEMMA merawat kencing manis dalam masa 3 hari:
Dr. Nadirah mempunyai klinik beliau sendiri dan merupakan seorang pengamal Program Nutrisi Vemma. Beliau adalah salah seorang daripada ramai lagi doktor yang telah menyertai Vemma.

*Untuk mengetahui testimoni penyakit-penyakit lain termasuk kanser, sila lihat di bahagian bawah laman ini.


******************************************************************
SAYA NAK DAPATKAN PRODUK VEMMA, APA SAYA PERLU BUAT?

Ada banyak cara untuk dapatkan produk VEMMA. Anda boleh ambil salah satu daripada langkah berikut:



1. Bagi yang berada di sekitar
Lembah Klang dan Seremban, boleh hubungi saya di talian 010 256 8685 / 012 36 22 975 atau melalui email, Yahoo Messenger dan Facebook seperti tertera di bawah. Penghantaran adalah PERCUMA.


2. Jumpa saya di ibupejabat Vemma Malaysia setiap Selasa atau Jumaat jam 8.30 - 10.30 mlm.
Alamat: Vemmatrition Sdn. Bhd. (713201-U)(AJL931611), 23-3 Block D, Jaya One, 72-A Jalan Universiti, 462000 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan. Sila hubungi saya dahulu untuk membuat temujanji.



3. Bagi yang jauh, anda boleh membuat tempahan produk VEMMA dengan menelefon saya di nombor 010 256 8685/ 012 36 22 975 dan berikan maklumat anda seperti nama, alamat, nombor telefon dan email. Anda boleh mendepositkan bayaran ke akaun Vemma Network Sdn. Bhd. di salah satu bank-bank berikut:

MAYBANK: 5122 3133 9623

CIMB: 1249 0014 5240 59

AMBANK: 217 201 200 5451

RHB: 2124 7900 0464 33

Faks kan slip pembayaran anda ke ibupejabat kami di nombor: 03 7956 2222. Penghantaran produk akan dibuat ke alamat anda dalam masa 7-10 hari bekerja melalui perkhidmatan courier SKYNET.


4. Cara yang paling mudah ialah dengan terus membuat pembelian online di website pasaran domestik dan antarabangsa saya, http://wellnesscentre.vemma.com/vemma/ dan klik butang BUY NOW. Di sini anda hanya perlu ikut arahan mudah untuk membuat pembelian. Daftarkan nama, alamat, nombor telefon dan email anda. Cara pembayaran adalah melalui kad kredit atau debit
(bagi yang tidak mempunyai kad kredit atau debit, sila pilih cara pembayaran e-Wallet, depositkan bayaran produk ke mana-mana akaun bank Vemma Network Sdn Bhd. dan faks slip pembayaran ke pejabat Vemma malaysia seperti tertera di atas). Jika perlu, hubungi saya di nombor 010 256 8685 / 012 36 22 975 untuk bantuan semasa membuat pembelian online. Penghantaran produk akan dibuat ke alamat anda dalam masa 7-10 hari bekerja melalu perkhidmatan courier SKYNET.

******************************************************************

Peta Ibupejabat Vemma Malaysia di Petaling Jaya, Selangor:


Vemma Malaysia beribupejabat di:
Vemmatrition Sdn. Bhd. (713201-U)(AJL931611), 23-3 Block D, Jaya One, 72-A Jalan Universiti,
462000 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan.
____________________________________________________________


Layari http://wellnesscentre.vemma.com/vemma untuk mengetahui hasil kajian saintifik dan klinikal produk VEMMA yang dilakukan oleh saintis residen di VEMMA, Dr. Yibing Wang, M.D., Ph.D._________________________________________________________________________________

"Saya Rashihah Nordin berusia 31 tahun, dan merupakan pengguna Program Nutrisi Vemma. Walaupun saya bukanlah penghidap penyakit kencing manis, namun saya mengambil produk Vemma sebagai bekalan vitamin, mineral dan antioksidan yang diperlukan oleh tubuh saya setiap hari. Dengan ini, saya mengambil langkah pro-aktif untuk memastikan kesihatan saya sentiasa terjaga. Dengan izin Allah SWT, setakat ini saya dijauhkan dari sebarang penyakit kronik. Syukur Alhamdulillah.

Saya join bisnes Vemma kerana produknya yang memang terbukti 'powerful'. Anda telah lihat sendiri video-video testimoni di atas mengenai pengalaman pesakit-pesakit kencing manis yang telah mendapat kembali kesihatan mereka. Sebenarnya masih banyak lagi kisah-kisah pesakit yang berjaya mendapat kembali nikmat kesihatan dari pelbagai jenis penyakit yang tidak sempat saya kongsikan di sini (Sila layari youtube.com untuk kisah-kisah kejayaan tersebut). Keberkesanan produk Vemma ini turut menarik minat ramai para doktor untuk menyertai Vemma sebagai Brand partner kerana mereka telah melihat sendiri bagaimana kesihatan pesakit bertambah baik setelah mengambil produk Vemma. Dengan hasil kajian saintifik dan klinikal yang dilakukan oleh syarikat Vemma di USA, ternyata produk Vemma bukanlah dari calang-calang formulasi.

Vemma juga memberi peluang menjana pendapatan yang hebat dan lumayan kepada ahli-ahlinya. Melalui pendapatan mingguan, ramai yang telah berjaya merubah kehidupan kepada yang jauh lebih baik! Lihatlah wajah-wajah gembira Brand Partners Vemma, ternyata setelah mengambil langkah pertama dengan BERANI dan YAKIN di dalam perniagaan ini, mereka kini mampu menjana pendapatan melebihi gaji bulanan mereka hanya dari rumah! Hebat bukan? Di Vemma, kami mendapat nikmat kesihatan dan kekayaan, jadi tidak hairanlah mengapa kami begitu KOMITED dengan perniagaan ini.

Minum Jus Vemma dan kongsikan khasiatnya ... model bisnes yang cukup simple dan santai. Cuma berada di hadapan komputer."

"Vemma is committed to your HEALTH and WEALTH.." ~ Robert Kiyosaki in Business of the 21st Century.

_________________________________________________________________________________________







DAFTAR PERCUMA UNTUK INFO LANJUT & PELUANG MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN SECARA ONLINE! !
Nama Pertama:
Nama Akhir:
No H/P:
E-Mail:
Sahkan E-Mail:
Negara:
Pendapatan Yang Saya Inginkan:


** LAYARI http:soaljawabvemma.weebly.com UNTUK MAKLUMAT LANJUT MENGENAI BISNES VEMMA

**SEBAIK MENDAFTAR SECARA PERCUMA, ANDA AKAN MEMASUKI SISTEM ONLINE HEBAT YANG MENGANDUNGI INFORMASI BERKENAAN KEISTIMEWAAN PRODUK VEMMA. SISTEM INI TURUT MEMBERI PELUANG KEPADA ANDA MENJANA PENDAPATAN SECARA ONLINE SAMBIL MENJAGA KESIHATAN DENGAN MENGAMBIL PRODUK VEMMA.

**KLIK PADA TAB 'OUR PRODUCTS' UNTUK MENGETAHUI KANDUNGAN VEMMA SERTA HARGA PROGRAM NUTRISI VEMMA

**KLIK PADA TAB 'GET STARTED' UNTUK MULA MENJANA PENDAPATAN MELALUI PERNIAGAAN VEMMA

** PROGRAM NUTRISI INI TIDAK MENGGANTIKAN UBAT. BAGAIMANAPUN PESAKIT BOLEH MENDAPATKAN PANDANGAN DOKTOR APABILA KEADAAN KENCING MANIS BERTAMBAH SURUT.



Tinggalkan pesanan anda di sini jika ada sebarang pertanyaan:
 Nama:  (required)
 Email:  (required)
 Pesanan Anda:  (required)



Hubungi saya:



02470405621-081575071646

sucipto wahono

purboleksonojati@yahoo.co.id 
Bank Mandiri :  Rek No.1360004605579
a/n :Sucipto wahono alamat : ds. Pakopen Rt02 Rw 01
           Kec.Bandungan -Semarang-Jateng Kode pos :50661
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar